Yangında 5. kattan atlayarak canını kurtaran kedi

ABD'nin Şikago şehrinde bir binada yaşanan yangın sırasında, binanın 5. katında mahsur kalan kedinin canını kurtarma operasyonundan görüntüler.

Şikago'da bir apartman dairesinde çıkan yangında, beşinci kattan atlayarak çimenlerin üzerine serbest iniş yapan kedinin kurtulma anı. Şikago itfaiyesinden Larry Langford, -Arabamın altına girdi ve birkaç dakika şoku atlatana kadar saklandı ve sonrasında dışarı çıkıp, binanın içerisine girmek için duvara tırmanmaya çalıştı- dedi. Kedinin sağlık durumunun iyi olduğu ve sahibini bulmaya çalıştıkları belirtildi.

Ne Dediler?


Ucuz yırtmış şanslıymış kedi
1 hafta önce | Beğenmeler
Ayy aklım çıktı ama neyse kedi işte
3 hafta önce | Beğenmeler
Çok güzel videoo yaa helal olsunn
1 ay önce | Beğenmeler
Harika bir video ne güzel her zaman izlerim
2 ay önce | Beğenmeler
Cok guzel bir video iyi olmuş
3 ay önce | Beğenmeler
Yazık yaaağ keşke onceden önlem alınsaydı
3 ay önce | Beğenmeler
Dört ayak üzerine düştü canım ya
4 ay önce | Beğenmeler
bu nasıl bir çeviklik pes yani
4 ay önce | Beğenmeler
kediler 9 canlıdır bu bi gerçek
5 ay önce | Beğenmeler
Kedi cesaretten atlamamış uçmuş
5 ay önce | Beğenmeler
Kedinin cesaretini gerçekten çok beğendim
5 ay önce | Beğenmeler
Gerçekten çok cesaretli kediymiş
5 ay önce | Beğenmeler
Hayvanda k i cesarete bak helal olsun kefiye
5 ay önce | Beğenmeler
vay ne kadar garip ama kedi idmanlıymış
5 ay önce | Beğenmeler
Yazık hayvana ama iyi kurtardı akıllı kediymiş
5 ay önce | Beğenmeler
Can havli ile yapılacak son. Sey ama kediler için degil
5 ay önce | Beğenmeler
oha kedi yürek yemiş piskopat çıktı
6 ay önce | Beğenmeler
cesareti aslandan gelmiş herelde
Kedi baya akili davranmissssss
6 ay önce | Beğenmeler
Baya mantıklı bir karar gerçekten
6 ay önce | Beğenmeler
Hayvanlar bu tip durumlarda içgüdüsel davranır
6 ay önce | Beğenmeler
Akilli abi bu kediler kim ne derse desin sjsjs
6 ay önce | Beğenmeler
Vay be kedi ne atladin sjsjsj
6 ay önce | Beğenmeler
Kedinin 9 canından 1 tanesi gitti
6 ay önce | Beğenmeler
Fena cambaz kedi ucan kaçan
6 ay önce | Beğenmeler
Vay be kediye bak sen canbaz çıktı
6 ay önce | Beğenmeler