Ormanda Yoga Yaparken Suya Kapılan Genç Kız

Akarsu üzerine devrilmiş ağacın üstünde yoga yapmaya kalkışan genç kız, altından akmakta olan azgın sulara kapılıyor.

Takipçilerine doğanın kalbinden yoga görüntüleri paylaşmak isteyen genç kızımız, tehlikeli bir deneyime imza atarak nehir suyuna kapılıyor. Ufak tefek sıyrıklarla bu kazayı atlatıyor.

Ne Dediler?


Güzel ve bakımlı ayaklar bir şey yok valla çok
1 gün önce | Katılanlar
Amini dondurma gibi yaşamak memeleri vukim gibi emmek istetdim
4 gün önce | Katılanlar
ahejsksjsn ulan ya aptal gibi düştü çok komik
2 hafta önce | Katılanlar
Bu videoyu herkese tayviseye ederim güzel ve kaliteli bir içerik
3 hafta önce | Katılanlar
Allah korusun yaaaa geçmiş olsun
1 ay önce | Katılanlar
Ya ablacım ne arıyon sen orda gitsene evinde yapasın yorganı
2 ay önce | Katılanlar
çok tehlikeli inşallah bir şey olmamıştır
8 ay önce | Katılanlar
çok tehlikeli dikkatli olmak lazım
10 ay önce | Katılanlar
Çok tehlikeli çok dikkatli olmak lazım
11 ay önce | Katılanlar
birşey olmuşmu ki kötü olmuş bayağı
11 ay önce | Katılanlar
Yazik lan harbiden acidim kiza
11 ay önce | Katılanlar
Bayılıyorum bu gerizekalılara çok komik
1 yıl önce | Katılanlar
oo kötü olmuş ya.. Gülmeyin başınıza gelir
1 yıl önce | Katılanlar
hergün ormanda kütüğün üstünde ters dönüp yoga yapıyoruz ya zaten mk salağı
bayılıyorumm böyle gerizekalılara şov yapacaktı sözde
2 yıl önce | Katılanlar