Hava kabarcığının eksi derece sıcaklıkta donma evresi

Videoya Git

Ne Dediler?


Çok havalı ya bilim işte böyle
1 hafta önce | Katılanlar
Çok güzel bir sanat eseri inanılmaz
1 ay önce | Katılanlar
Bilim işte böyle bizimdir Bende bilirler denemek istiyom
1 ay önce | Katılanlar
bilim ne güzel şey işte harika görüntüler
1 ay önce | Katılanlar
Muhteşem bir sanat eseri bu
1 ay önce | Katılanlar
Hm ilginç gerçekten ilginç..
2 ay önce | Katılanlar
Çok ilginç bir olay şaşkınlıkla izledim
2 ay önce | Katılanlar
Bu hâl değiştirme olayı gerçekten büyüleyici, yere düşerkenki görüntü gerçekten gözlerime iyi geldi
2 ay önce | Katılanlar
Yalnız şekiller baya iyi.
3 ay önce | Katılanlar
Vay be mükemmel bir görüntü.
4 ay önce | Katılanlar
Ne kadar büyüleyici bir olay bu
5 ay önce | Katılanlar
Vay be büyikiyici ne kadar güzel bi görsel şölen
5 ay önce | Katılanlar
Oha lan çok guzel ben de istiyorum
5 ay önce | Katılanlar
Son derece sıradışı bir şey, hayretle izledim
6 ay önce | Katılanlar
Muazzam şeyler değil mi ?????
7 ay önce | Katılanlar
Çok etkileyici. Güzel bir video.
8 ay önce | Katılanlar
Sonunda niye basınca kırılıyor
9 ay önce | Katılanlar
Çok başarılı ve yararlı viedo olmuş
9 ay önce | Katılanlar
Çok güzel bir video olmuş ve yararlı olmuş teşekkürler
10 ay önce | Katılanlar
Çok iyi bir bir video olmuş
11 ay önce | Katılanlar
Çok yararlı bir video olmuş beğendim
11 ay önce | Katılanlar
Evet donabilir fiziken böyle bir şey mümkün
1 yıl önce | Katılanlar
Gerçekten çok ilginç ve harika birşey
1 yıl önce | Katılanlar